معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی وعده پاداش داده بودند که شب دیدار مقابل آمریکا، این قول عملی شد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه توانست بدون دردسر به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند و نمایش موفقی در مرحله مقدماتی در قاره آسیا داشته باشد، قول یک پاداش ویژه گرفت که این وعده مسؤولان کشوری پیش از دیدار برابر آمریکا عملی شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران روز هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ توانستند با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل عراق و در فاصله سه دیدار مانده به پایان مرحله مقدماتی، به‌عنوان نخستین تیم آسیایی به جام جهانی راه پیدا کنند و بهترین عملکرد تاریخ را در این مرحله داشته باشند که نتایج آنها با یک پاداش ویژه همراه بود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از صعودشان به جام جهانی قطر درخواست‌هایی برای در نظر گرفتن پاداش ویژه از سوی مسؤولان کشوری و فدراسیون فوتبال داشتند و بعد از اینکه نسبت به آنها بی‌توجهی شده بود، اعتراض‌شان را به‌طور رسمی و رسانه‌ای نشان دادند و آن را در صفحات مجازی خود منتشر کردند که البته در فاصله دو ماه مانده به جام جهانی، وعده مجوز ورود خودرو خارجی به کشور به آنها داده شد.

معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی وعده پاداش داده بودند که شب دیدار مقابل آمریکا، این قول(مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی) عملی شد تا بازیکنان روحیه مضاعفی برای این مسابقه پیدا کنند.

با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند که البته باید در چارچوب قوانین کشوری با پرداخت مالیات و حق گمرک این کار را انجام بدهند.

این دومین بار بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی به ایران را دریافت کردند و پیش از این هم یکبار برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ ، شاگردان کی‌روش چنین پاداش ویژه‌ای گرفته بودند.

گفته می شود برخی از بازیکنان تیم ملی مثل مهدی طارمی در گرفتن این پاداش و مجوز تلاش بیشتری کرده بودند.

کد خبر 724872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 24
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • علی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    65 4
    سلام اولا خوب که مثل ژاپن، آلمان واسپانیا راشکست ندادن وصعودکنندوگرنه هرکدومش وزارت خونه ای رابرای خودش می خواست دوما صعودشما نتیجه کاراسکوچیچ بود اگه راست میگیدحالا که اونبودچراصعودنکردید؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    91 6
    واقعاً مزخرفه ،یک کارگر بیچاره سال های سال با زندگی شرافتمندانه وکارمفیدی که در جامعه درخدمت مردم انجام میده هیچ سهمی از این مملکت نداره ،بعد یه عده که نه عملکردشون ونه نتیجه کارشون برای جامعه سودی ندارد در آخر این چنین وقیحانه به دنبال مزدکارنکرده هستن ،این چه عدالتیه ،فروختن وجود وتمامیت انسان ،درود برمردان نام ،ننگ برمردان نان
  • دوست IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    90 8
    شش تایی سوار ماشین خارجی هم میشن،،، چچچه کلاسسسسی،،خخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    71 4
    اینها نه بازی خوبی کردن نه نتیجه گرفتن فقط ابروی فوتبال ایران را بردن اونوقت پاداش هم میخوان دولت بجای اینا باید پول مالباخته های بورس ،طلافروشی تهرانپارس و دهها پرونده دیگه ای که اموال مردم را غارت کردن جبران کنه .
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    65 7
    این پاداش خوندن سرود در بازی با ولز هست
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    57 2
    با اون بازی افتضاحشون پاداش هم می‌خوان؟چه رویی واقعاً
  • سعیده احمدی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    18 63
    با سلام واحترام. من نظرات بقیه رو دیدم وخوندم.اینقد بی انصاف نکنید وقضاوت بدنکنیم علکی. اتفاقا بازی وانرژی مهم بود.بازی همینه باخت وبرد داره. وتیم ملی ایران انصافاً بسیار عالی بازی کردن.تلاششون زیاد بوده.واگه زمان بیشتری داشتن چندتا گل ب ثمر میرسوندن. مگه امریکا چندتا گل زد ایرانو؟ یک گل بیشتر نیس. اونم بزور گل زدن بچهای مارو. من ب برد وباخت نگا نمیکنم. ب سعی وتلاششون توجه کردم.مقابل امریکا خیلی عالی بازی کرد تیم ملی ایران. من خسته نباشید میگم ب تیم ملی ایران. چون شجاعانه ومردانگی غیورانه بازی کردن.وحقشونم بود ببرن.ولی عب نداره همین ک بازیشون عالی بودوامریکا هم یادتون باشه مقابل تیم ملی ایران کلی انرژی خرج کردن تااین گل وب ثمر رسوندن.ب همین سادگی ک نزدن. اگه تیم ملی ایران خوب بازی نمیکرد.پنج تا گل میخورد.من ب تیم ملی ایران افتخار میکنم. وبازیشون عالی بود وجبران میشه این بازی
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    42 11
    خیلی پررو هستن .بااین بازیشون طلبکاری شدن .خجالت هم خوب چیزیه
  • علی مکانیک US ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    63 5
    به نظر من بهتره ماشین ۶ سیلندر وارد کنن . بیاد ۶ گلی که از انگلیس خوردن !
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    35 39
    بچه‌های تیم ملی، با توجه به حواشی‌ زیادی که یه عده در این مدت، براشون ایجاد کرده بودن، خیلی هم خوب بازی کردن. از دیدن گریه‌های بعضی‌هاشون بعد از باخت در مقابل آمریکا، وجود هر ایرانی به درد میاد. اینکه حالا بعضی‌ها چطور بعد از باخت تیم کشورشون، به شادی پرداختن، یا باید به عقلشون شک کرد، یا به ملّیتشون...
  • محسن IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    27 6
    واقعا دوست دارم جام جهانی نرن ورزشهای دیگه هم اینجوی میرسن
  • امیر IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 6
    خوب
  • ناشناس IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    18 5
    این طارمی با کی‌روش بندوبست دارد بقولی دلال کی‌روش است .این طارمی سردسته باند بازی تیم ملی است هرچه زودتر این را ازتیم بایست بیرون کنند.
  • ابراهیم IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    20 4
    پاداش چیه،خیلی تلاش کردن ماشالله به خدا ولز روهم شانسی بردیم.حیف ازپول که به اینا میدن،بهترین موقعیت راحتت ترین گروه سقوط کردیم.پاداش حق تیم های ،ژاپن،کره جنوبی،استرالیا،عربستان و حتی قطر .
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    18 1
    همش رانت همش فساد بعد میگید چرا اعتراض میکنید
    • یه ایرانی عاشق وطن IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      7 1
      خیلی درست میگید واقعا حرف مردم رو میزنید
  • Hasan IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    9 2
    مستر طارمی اگه یه مقدار به جای پول پرست بودن وطن پرستی یاد میگرفتی الان از گروه خودت صعود میکردی تو که بلدی تیم رو شانتاژ کنی سرمربی اخراج کنن یا بازی رو ببرن و یا کلا وا بدن لاقل از هنرت جای درست استفاده کن به نظرم معظل تیم ملی نه مربی و فدراسیون بلکه بازیکنان هستن